torsdag den 9. oktober 2014

En lille charmetrold







kom med mig hjem,
da jeg i sidste uge 
besøgte amerikanske Emily og hendes familie.


Eftersom jeg kom sent hjem den aften
sad den på køkkenbordet om morgenen dagen efter,
og ventede på at Sofie stod op.









Og hvor blev hun GLAD :-)

Inden der var gået 5 minutter havde Sofie fundet på en navn til den lille fyr.
Den skulle hedde 'Frede', og det synes jeg passer vældig godt til ham.
For en ham er det :-)
Det er vi slet ikke i tvivl om.

Frede er så fin og så blød,
og viger ikke fra Sofies side,
når hun er hjemme.
Frede har også været med Sofie i skole,
og det kunne han godt lide :-)


ER han ikke S Ø D?

Emily laver de mest fantastisk søde dyr,
bl.a. de sødeste bamser, foruden giraffer og skildpadder,
men det blev Frede, jeg valgte - i første omgang i hvert fald :-)

Sig til, hvis du er interesseret i at købe en.
Den koster kun kr. 150,-!!!!
Super billigt for sådan en sød, hjemmelavet lille kæleabe.

Måske en idè til en julegave?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar