fredag den 10. oktober 2014

EFTERÅRSFERIE :-) - JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII






Så fik vi ENDELIG efterårsferie.
Sofie og jeg,
og vi 

GLÆDER OS VÆLDIG, VÆLDIG MEGET

til at have en hel uge fri.

Desværre har hverken Henrik eller Christian ferie,
så det bliver kun os piger, der skal dase i en hel uge.


Det skal fejres,
og det bliver med disse skønne, skønne billeder
taget af fantastiske Hannah Lemholt fra HoneyPieLivingEtc.

Én af mine absolut YNGLINGSFOTOGRAFER.

Nyd de smukke billeder af 
Jenny Hjalmarsson Boldsen's smukke hjem.
















Læg mærke til det super smukke tæppe fra Private 0204.
Jeg er helt SYG for at få fat i sådan et tæppe,
men desværre er de liiiige dyre nok for min pengepung.

Meeeeeen, hvor VILLE jeg vældig, vældig gerne have ét :-)








Så er det tid til at gøre klar til der kommer 'Vild med dans'.
Kaffe, guf og en plaid i sofaen.

Det bliver godt :-)

Vi ses




Ingen kommentarer:

Send en kommentar