mandag den 1. september 2014

Sikke'n dejlig dag det er i dag






wo-bo-bom-bom!!!


er lige præcis overskriften på min dag i dag :-)

Teksten er selvfølgelig fra Stig Møller's uforglemmelig sang,
der rummer så meget positiv energi og glæde.

I dag har jeg tilbragt min dag midt i København,
nærmere betegnet på Købmagergade.

Jeg har nemlig været på kursus i dag,
som - heldigvis - først slutter på onsdag.

Jubiiiii


ELSKER at lære nyt og ELSKER at møde nye mennesker og input.

Billederne nedenfor er taget
mens jeg gik fra Nørreport station og ned ad Købmagergade her til morgen.





























Dagen startede jo noget anderledes end den plejer.

Jeg skulle nemlig med toget!!!!
Det er MEGET sjældent jeg benytter mig af de offentlige transportmidler.
Jeg har det nemlig RIGTIGT GODT med at køre i min bil,
og selv bestemme tempoet.

Sådan havde jeg det i hvert fald indtil i dag!!!

For det viste sig at være rigtigt, rigtigt dejligt at køre i tog til København,
og MEGET HURTIGERE, for ikke også at nævne MERE AFSLAPPENDE.
Og sikke mange mennesker man kommer i kontakt med.
Og så hjælpsomme de er,
for én som mig, der dårligt nok kan finde rundt i en telefonboks,
og da SLET ikke uden en GPS ved hånden :-)

Jeg havde selvfølgelig sat kort-funktionen i min iphone 
til at guide mig fra Nørreport station og frem til Købmagergade,
men det havde jeg slet ikke behøvet.
Folk var mere end hjælpsomme til at fortælle mig,
hvilken vej jeg dels skulle op fra stationen,
(den ligger nemlig under jorden, og har åbenbart flere udgange :-) )
og videre til, hvilken vej jeg skulle gå for at komme hen til Købmagergade,
så det gik jo vældig nemt det hele,
og var en rigtig dejlig start på en 
- skulle det senere vise sig -
rigtig dejlig dag.

Et fabelagtigt godt kursus.
SUPER spændende og SUPER lærerigt,
så var der lige én,
der kom glad og fro hjem i dag!

Vi nåede lige at spise,
og så var det tid til at komme ud af døren,
da vi skulle til forældremøde i Sofie's klasse.

Men sikke en dag, det har været.

JEG GLÆDER MIG TIL I MORGEN :-)


Vi ses.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar