tirsdag den 9. september 2014

Overvejelser







Gooood daisy, alle sammen :-)

Jamen, sørme om tirsdagen ikke også hurtigt fik ben at gå på.
Puuuf, så blev det aften,
og nu er der dømt lidt afslapning efter aftensmaden er indtaget,
og Sofie's veninde er blevet hentet.

Så nu sidder vi her 
- lige ved siden af hinanden -
og hygger.
Sofie læser en bog,
og jeg sidder og blogger.

Dejligt afslappende :-)







Jeg har i et stykke tid gået lidt og overvejet,
om jeg dog ikke skulle få ryddet gevaldigt ud
i alle mine nips, puder m.m.

Jeg har efterhånden samlet mig så meget,
og det FYLDER,
og det ER jo et lille hus, jeg bor i.

Ikke nok med at noget står i kasser på loftet og i skuret,
men sørme om der hen over sommeren ikke også er stablet op
UNDER VORES SENG
i soveværelset!!!!

Så er det vist ved at være for meget at det gode, tænker jeg.

Derfor overvejer jeg,
om ikke den kommende weekend,
skal bruges til at få sorteret grundigt ud i alt sammen,
og evt. sætte noget til salg.

Ja, måske er det det, jeg skal gøre.

Vi får se.

Há en dejlig tirsdag aften :-)

Vi ses.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar