søndag den 7. september 2014

Golden moments






Jeg er stadig ret glad for min hjemmelavede opslagstavle,
som jeg lavede sidste år efter at have set den på bloggen Hitte Hem.
(Mit indlæg kan du se HER).







Synes den gyldne farve står rigtig flot
til de hvide vægge og den matsorte gamle kommode.

Jeg havde ellers planlagt at jeg i denne weekend
skulle finde efterårsinteriøret frem,
men det gode vejr fredag og lørdag gjorde,
at jeg IKKE lige var i humør
til at finde rensdyrskind og diverse andet frem.

Jeg venter liiidt endnu.
Det KAN jo være vi får en dejlig solrig og varm september måned.
Det kan IKKE helt udelukkes.

Og når efteråret først rigtigt er over os,
er der L A N G tid til foråret,
så der bliver rigelig tid 
til at hygge med plaider, brændeovn og stearinlys.

Lad os i stedet håbe på endnu nogle forholdsvis varme og solrige dage, ikke?

Há en dejlig søndag aften.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar