tirsdag den 2. september 2014

En dejlig tirsdag






GOOOD AFTERNOOOOON, alle sammen.

Endnu en dejlig dag,
og hvor ER det virkelig bare skønt.

Og vejret, jamen, det er da helt utroligt!!
- Og meget svært at finde ud af, hvilket tøj der skal på om morgenen - 
specielt når man ikke kører i bil, men tager toget i disse dage :-)


Men, men, men,
jeg NYDER det.











Lidt billeder taget med solen på vej ned,
og det giver jo et helt andet lys,
end når den står højere på himlen.

Men fint er det.

Vi har fået spist aftensmad,
og Sofie har pakket skoletaske til i morgen,
så vi er bare så meget klar til en dejlig kop te
inden det er tid for Sofie-pigen at komme i seng.

Er så spændt på, hvordan det går med Christian.
De skulle nemlig overnatte ude i denne uge.
Hvilken dag det præcist er, ved jeg ikke endnu,
men desto mere heldigt med det fine vejrskifte.
Glæder mig så meget til at se ham på fredag.

I morgen er sidste dag på mit kursus, buuuuhhhhhhh.
Så det er med at nyde det,
og også nyde turen derind og turen hjem igen.
Der er SÅ mange mennesker i København,
og SÅ mange forretninger.

Det er SKØNT!!!!

Jeg er FYLDT af energi :-)

Vi ses.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar