søndag den 24. august 2014

Stille og rolig eftermiddag






Efter træningen var det godt med et langt og varmt bad,
og bagefter var det Sofie's tur til at bade,
så nu er det klaret,
og skal ikke gøres i aften :-)





Har fundet den fine kinesiske te frem,
som jeg fik af Therese på arbejdet :-)

Hendes far rejser meget,
og har købt en masse RIGTIG kinesisk te hjem til hende,
bl.a. denne grønne te.

Den skal jeg prøve nu,
og glæder mig helt vildt til at smage den :-)




Line-vapsen får sig en blunder i sofaen,
sammen med resten af familien :-)

Der er ikke nogen som hunde,
der i den grad kan S L A P P E af,
hvorsomhelst og nårsomhelst :-)


  

'Der bliver talt om mig',
synes Line helt klart at tænke.




Sofie-pigen med sin elskede Ipad,
hvor hun lige for tiden er MEGET optaget af spillet Nomio.




MEGET koncentreret om spillet,
kan I nok se.


Nu er knækbrødene ved at være færdige i ovnen,
og senere skal vi lave god mad :-)

Christian kommer fra en fodboldkamp kl. 15.00,
og Emma er her omkring samme tidspunkt.

Så fra kl. 15.00 til ca. kl. 19.30
har vi så allernådigst fornøjelsen af Christian,
med mindre de to kun kommer frem til spisetid.

Lyder jeg en anelse skuffet?
Det er jeg også, en smule,
det må jeg da ærligt indrømme.

Det kunne jo være dejligt om familien også kunne blive en smule tilgodeset,
og ikke kun familie længere ude.

Men samtidig ved jeg jo også godt,
at en weekend er kort og går vældig hurtig,
og der er mange, der gerne vil se ham.

Og heldigvis da for det :-)
(Når man nu SKAL prøve at finde det positive i det :-))

Så nu lukker jeg ned for i dag,
men vender måske tilbage i aften,
når Christian igen er tilbage på kasernen.

Vi ses


Ingen kommentarer:

Send en kommentar