mandag den 4. august 2014

Så oprandt dagen






hvor Christian skulle starte i Livgarden.

Vi var på Høvelte Kaserne ved Birkerød ca. 11.40,
og blev noget overrasket over 
at pårørende ikke måtte komme længere end til porten!!! :-)

Jeg ved ikke om jeg havde troet, at det var lidt ligesom dengang Christian startede på efterskole.
I hvert fald havde vi da regnet med at komme liiiidt længere ind på området,
end blot ved porten foran parkeringspladsen :-)

Lidt overrumplet fik jeg hurtigt taget nogle billeder,
og vi fik alle krammet og kysset Christian og sagt på gensyn.

På vej hjem, da vi havde sat Christian's kæreste Emma af i Roskilde,
begyndte Sofie at græde, da hun allerede SAVNEDE sin storebror :-(

Jeg trøstede hende og sagde, at vi allerede ser Christian igen på fredag.
Det hjalp lidt.
Nååå, det lille pus :-)
Men jeg ved hvordan hun har det.
JEG savner også allerede min Christian.

Christian selv?
Tjjjaaaa, mon ikke han allerede har fundet et par stykker at snakke med.
DET kunne ligne ham.
Han falder hurtigt til, hvor han er,
og finder altid hurtigt nye venner.
Han har jo GLÆDET sig til denne dag :-)

Og det er jo dejligt.
 




Her er Sofie i gang med at tegne et hjerte på Christians hånd.




Christian med Sofie-musen på den ene side og Emma på den anden
inden vi tog afsted i morges :-)
Og selvfølgelig skulle Line-vapsen også med på billedet :-)




Så var det Christians tur til at tegne et hjerte på Sofies hånd.




Ja, det ØSER ned.
Liiige netop i dag.
Altsååååå




Der var også lige tid til et billede af Christian, Sofie og jeg :-)




Og selvfølgelig skulle jeg også have et billede med de tre sammen :-)




Så forsvandt Christian ind ad porten.




Og vinker lige ud til os.
Jo, den dreng, altså.

Han har skam overskud, har han :-)

Bagefter hentede vi Sofies veninde Madita,
og kørte alle tre på biblioteket.
DET er så hyggeligt at være på biblioteket :-)

Da vi kom hjem havde vejret ændret sig totalt.
Nu skinner solen fra en skyfri himmel.

Mærkeligt, ikke?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar