søndag den 24. august 2014

Min dejlige søn






som jeg savner så meget,
når han ikke er herhjemme.

Er jo gennem mange år blevet vant til det leben,
der altid er omkring Christian.

Altid omgivet af venner,
og i de senere år også kærester :-)
men har altid følt at jeg vidste,
hvor han var lige nu,
i livet.
Altid været tæt.

Sådan er det jo naturligt ikke på samme måde længere.
Han er en voksen mand,
og har jo også sit eget liv.

Derfor er det ekstra dejligt,
når vi så er sammen,
og snakker om alt og intet,
og jeg kan føle ham.
Vide hvordan han har det.










Dejlige, dejlige billeder af Christian og søde Emma.
De er så glade for hinanden, de to.

Vi spiste en dejlig middag sammen,
og senere kørte Emma og jeg Christian op til kasernen.

Det var den weekend,
som gik så hurtigt,
men var så dejlig.

Sov godt :-)

Vi ses igen i morgen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar