onsdag den 27. august 2014

Fine sager






som jeg ikke ville have noget imod 
at gå efteråret i møde med :-)




Et stort, smukt tæppe set hos Artilleriet.
En smuk skammel fra Nordal, som skulle stå lige under min fine plakat af Mats Gustafson.
Tine K dip dye puder - selvfølgelig :-)
Smuk strikket puf fra Hübsch.


Og, og, og

så KUNNE jeg altså også godt tænke mig
denne fine, fine snor med metalprikker i guld fra Tine K.

(VED GODT at det er julepynt, MEN jeg kunne godt tænke mig den alligevel :-) LIGE NU :-)

Nu er det vist på tide at komme til ro.
Der er atter en dag i morgen.

Og i morgen er det en ekstra dejlig dag,
for der kommer Christian hjem :-)
Tralaaaaaaaaa

Ekstra lang weekend for Christian at se frem til denne gang.
Er vist ikke dårligt, er jeg sikker på at han tænker :-)


Sov godt :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar