lørdag den 16. august 2014

Det blev nu ikke





til så meget diskotek for de to piger.

De ville meget heller hoppe rundt på de forskellige hoppepuder,
der var stillet op :-)





Good morning, alle sammen.

Jeg vil ikke ligefrem sige,
at jeg er suuuuper frisk her til morgen.

Jeg har det som om jeg har været til fest til den lyse morgen,
og det HAR JEG IKKE,
men jeg har været oppe adskillige gange med Line-vapsen i nat.

Først troede jeg det var fordi hun skulle ud og tisse,
men det viste sig at HUN VAR SULTEN!!!!
Midt om natten!!!!

Den hund, altså.

Og det tager en krig for mig at falde i søvn igen,
sååååå det bliver nok en lidt stille dag for mit vedkommende i dag.
Jeg er nemlig trææææt, zzzzz.









Der var røg-kanoner i gang inde i det store telt,
hvor sodavandsfesten skulle foregå,
så det var IKKE særlig nemt at tage gode billeder :-)

Musikken var super god,
og Sofie og veninden var da også derinde i et kvarters tid og danse.
Eller nærmere sagt hoppe.
Sådan så det i hvert fald ud :-)

Men snart efter var de ude igen,
og ville heller prøve samtlige hoppepuder af :-)




På vej hjem måtte vi lige se,
hvordan denne dreng klarede 
at sætte en sodavandskasse oven på den anden,
mens han balancerede på hver sin side af den øverste kasse.


Som I kan se kom han ret langt op,
inden de væltede.
Jeg synes der var én der sagde,
at han nåede op på 26 kasser i alt 
inden den ramlede sammen :-)

Flot klaret
og sjovt for os andre at se på.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar