onsdag den 9. juli 2014

Lidt at køle ned på






Endnu en varm og solrig dag i dag.

Det er da helt utroligt et fantastisk sommervejr,
vi har i Danmark for tiden.
Omkring 30 grader varmt,
hvilket kræver at man IKKE glemmer at vande blomsterkrukkerne :-)







Min smukke, smukke duftende rose,
som jeg fik af en kollega for nogle år siden.
ELSKER DEN, men har virkelig udfordringer med at få roser til at trives i min have.
Bladene bliver spættet, og planten ser i det hele taget ikke ud til at trives.

Tips modtages med glæde :-)






Sofie og veninderne spiser MASSER af sodavandsis i varmen.
Dejligt at slukke tørsten med noget iskoldt til at køle kroppen lidt ned.

Nu er det tid til at køre Sofie ud til farmor igen,
hvor hun skal være til fredag morgen.

Og JEG har kun 1 arbejdsdag tilbage,
så har jeg feriiiiiiiie :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar