tirsdag den 27. maj 2014

Noget skal man jo få tiden til at gå med






når man sidder i kø, og ikke kan røre sig ud af stedet.









Udsigten fra ét af vinduerne fra mødelokalet på Dampfærgevej.




Og her fra et andet vindue.




Og her fra det tredje vindue.
Super udsigt må jeg sige.




Nåede lige et smut ned til havnen, som man kan se på det forrige billede.

Fine, fine gamle københavnerbænke, som blev designet i 1888.
Sådan én ville jeg gerne have i min have.








De sidste 3 dage har jeg været til heldagsmøder i København,
og hver eneste morgen har jeg holdt i en L A N G kø,
hver gang jeg nåede ind til byen.

Og da jeg ikke kunne gøre så meget andet end at sidde dér og kigge og drikke kaffe,
kunne jeg jo lige så godt benytte mig af lejligheden til at tage nogle billeder.
Det blev så med mobiltelefonen, og inde fra bilen,
så der er lige en bilrude imellem :-)

Billederne er taget både på vej derind og på vej hjem :-)
Ikke særlig skarpe billeder, I know, men det går nok alligevel.

Dengang jeg arbejdede inde på Esplanaden hos A.P.Møller
var det hverdagskost at sidde i kø.
Både om morgenen og om aftenen.

Jeg ELSKER at køre bil, men HADER at sidde i kø.
En bil er til for hurtigt at kunne bevæge sig fra A til B,
og ikke stå i tomgang kun afbrudt af få meters trillen ad gangen,
inden det igen er tid til at stå i tomgang!!! 

Men pyt, pyt for denne gang,
jeg fik da taget nogle dejlige billeder af dejlige København.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar