mandag den 26. maj 2014

Min fine blomsterkrukke





står og pynter så flot på kommoden i stuen.


Købte den i sidste uge på Broste outlet i Hvidovre,
og jeg er bare så glad for den.


Jeg har endnu ikke fundet egnede planter til krukken,
men det gør ikke noget,
for den er så fin i sig selv.




Så er starten gået på uge 22,
og nu er den kun 7 uger til sommerferien starter, tralaaaaaa,
og kun 2 dage til min fødselsdag, endnu mere tralaaaaaaa.



Denne uge bliver kort, kun 3 arbejdsdage, så holder vi fri igen,
og med dette dejlige vejr nyder man jo fridagene endnu mere.


Há en fantastisk uge.

4 kommentarer:

  1. Härligt med enbart 7 veckor kvar & ännu härligare med bara 2 dagar kvar till födelsedagen:)
    Har helt missat din fråga, men nu har jag svarat på min blogg & även lagt ut en länk till Millesgården
    Varma kramar Åsa

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Åsa
      TUSINDE TAK :-) Ihhhh, hvor jeg glæder mig til at få den fine, fine plakat. Håber virkelig at det er ok med dig?
      Kh
      Jeanette

      Slet
  2. Hello dear Jeanette,
    So beautiful your plate (it remembers me Marrocos plates). I have two in my decoration. And also the mix of the plate with the
    plant and with the candles is so differente and also beautiful.
    Love
    Rosa - Portugal ☆★

    SvarSlet
  3. Dear Rosa
    THANK'S :-) I would LOVE to see you'rs. Perhaps you could take some pictures and show me. Would love to see how you decorate your jars.
    Love Jeanette

    SvarSlet