onsdag den 21. maj 2014

Et smut i himmerrige





Så var jeg igen på Broste outlet i Hvidovre,
og sikke en oplevelse det var også denne gang :-)
Var jo første gang i november, hvilket I kan læse HER.

Det er simpelthen SÅ SVÆRT at holde sig fra alle de mange, mange fine ting,
som man kan købe nedsat med op til 70%!!!!

Hvem kan det??? 
Ikke jeg :-)

Meeeeen, jeg var alligevel en lille bitte smule fornuftig,
synes jeg da selv,
for jeg købte ikke ALT det, som jeg gerne VILLE have købt.




Fin, fin råhvid keramikkrukke med lys og 3 væger til kr. 25,-.
Sart lyseblå dug i bomuld til kr. 79,-.
Stor 28 cm høj råhvid dekorationskogle til kr. 49,-.




Den MEST FANTASTISKE patineret urtepotteskjuler i råhvid til kr. 79,-!!!!.




2 pakker store middagsservietter med fjer 50 stk. i hver,
én pakke med en sort fjer, og én pakke med en grå fjer til kr. 25,- stykket.
De små matsorte kuglelys kostede kr. 5,- stykket.





Urtepotteskjuleren måler 20 cm i højden og diameter er 110 cm.




Dugen måler 160 cm x 300 cm.




Alt det her fik jeg for kr. 292,-!!!!

Et fund, hverken mere eller mindre.

Jeg er glad :-)





2 kommentarer:

  1. HOLD DA OP!
    Godt vi ikke har sådan et outlet herovre, for det er godt nok billigt og så fine sager:) Jeg er misundelig..
    For nogle år siden var jeg jævnligt til Lene Bjerre outlet 2 gange om året, men stilen er ikke rigtigt mig mere og tingene på outlettet begyndte at blive lidt kedeligere og lidt dyrere..

    SvarSlet
  2. Ja, søde MissMuffin, det VAR også en virkelig god oplevelse :-) Elsker outlet´s :-)
    Næste gang du er på Sjælland, MÅ du altså prøve den store outlet i Ringsted (ligger liiiige ved motorvejen fra Jylland). De har almindelig åbningstider, og de har åbent både hverdage og weekender. Det er HELT utroligt, hvad man også kan spare der. Du kan læse lidt om det på nedenstående link:
    http://ringstedoutlet.dk/?gclid=CK-h-6GGxL4CFWvicgodZjYAIA

    God fornøjelse og god weekend.
    Kram
    Jeanette

    SvarSlet