torsdag den 6. marts 2014

What a style





Fandt disse billeder på nettet og synes stilen er absolut snygge de snygt!!!




Kombinationen af slidte jeans, kortærmet hvid t-shirt og højhælede elegante sko er super flot,
og lige mig.




De sko der,
jamen, jeg SIGER jer,
dem er jeg altså helt vild med.




Tyk sort rullekrave sweater med lynlås i siden,
sat sammen med stramme sorte jeans og højhælede sorte sko.
Me like.




Jeg elsker den stil med lang, gråmeleret jerseykjole kombineret med flotte, langskaftede støvler.
Dertil smarte solbriller, øreringe og en super fed taske.
Ja, JEG er solgt :-)


  
Snygt, snygt, snygt!


 Den sorte model er også superflot.



Her kan man rigtig se den detaljerne på den flotte taske.
Det look er bare flot!!!

NU må det altså godt blive forår.
Jeg er klar!!! :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar