fredag den 28. februar 2014

Så skinner solen igen



i det lille hjem :-)

Puha, hvor jeg synes influenza'en var slem at komme igennem,
og følgevirkningerne med træthed, hoste og svimmelhed flere dage efter var heller ingen dans på roser.

Jeg er desværre ikke én af de mennesker, som lider i stilhed - tværtimod.
Jeg bliver SINDSYG af at ligge stille hen,
og ALLE omkring mig er IKKE et sekund i tvivl om, at JEG ER SYYYYYG :-)

Nå, men nu er det heldigvis overstået for denne gang,
og alt er således igen fryd og gammen :-)




Billederne er fra én af de dejlige, SOLRIGE dage, vi havde FØR vinterferien - mind you.
Det var jo ikke det bedste vejr i de sølle 5 dages ferie.

Men den dag, skinnede solen og så var det frem med kameraet og få taget lidt billeder.
Denne gang prøvede jeg mig lidt frem med de tre malerier, vi har af Per Hillo,
og som sædvanligvis hænger i køkkenalrummet.
ELSKER HANS MALERIER,
og du kan læse mere om ham HER.

Vores malerier er malet i farverne sølv og guld,
og temaet på alle tre er kærlighed.
To små hjerter i rød gemmer sig på hver af billederne.

Nu er det tid til at lade fredagsro'en sænke sig over La casa,
og bare nyde de næste to dages fridage.

Vi ses


Ingen kommentarer:

Send en kommentar