lørdag den 8. februar 2014

Carpe diem





Jubiiiiii - i dag kom solen endelig frem
og det var jo en helt vidunderlig dejlig start på weekenden.









Fyldt med energi kom jeg da også ud af sengen i morges,
og så var det bare om at gribe dagen :-)

Når solen strømmer ind af vinduerne,
får jeg bare sådan en lyst til at tage masser af billeder.

Line-pigen nyder også den dejlige sol,
ligesom hendes mor
(mor er altså MIG :-) )

Nu må jeg videre.
Der skal laves dejlig mad til Tine, Christian og Emma kommer i aften.
Glæder mig :-)



2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder och vad härligt med sol. Jag trodde vi skulle få sol här i Göteborg hela helgen men istället har vi haft två grå dagar.
    Kram Milla

    SvarSlet
  2. Kære Milla
    Ja, DET er sandelig kedeligt med gråvejr :-(
    Både i weekenden og i går havde vi det skønneste vejr med masser af solskin, liiige indtil i dag, så var regnen tilbage igen, øv, øv :-), men man fik da en fornemmelse af forår lige om hjørnet og forventningens glæde skal man ikke kimse af :-)
    Há en bra uke :-)
    Kram Jeanette

    SvarSlet