søndag den 5. januar 2014

Sidste dag af juleferien



var vi tidligt oppe.
- skulle jo nødigt gå glip af den sidste dag af juleferien :-) -
og var allerede hos min mor (børnene Bedste) kl. 9.30.

Var SÅÅÅ hyggeligt og heldigvis var Bedste blevet helt frisk igen.
Fik jo først influenza, som blev fulgt af en omgang kold lungebetændelse.
Puha, en streng omgang, specielt fordi det er sjældent at min mor er syg.

Men nu er hun heldigvis fit for fight igen :-)


Bedste's fine, fine julerose.
Er vild med farven, og ligner den som jeg så på Claus Dalby's blog.
Så mon det er en påskeklokke??
I don't know.
Jeg ved blot at jeg synes den er flot :-)

Fik slet ikke taget flere billeder.
Havde kun mobiltelefonen med,
så næste gang må jeg huske at få kamera med,
så jeg kan tage nogle billeder af Bedstes fine, fine hjem.

2 kommentarer:

  1. Sikke flot den rose er!
    Her sluttede ferien torsdag, da skolen begyndte der! Men så er det godt. I lige havde weekenden til at komme lidt ovenpå igen;-)

    ~ Mette

    SvarSlet
  2. Tusinde tak, Mette :-) Sofie startede også skole i torsdags, hvilket var gået lidt hen over hovedet på mig, da jeg bad om fri. Så jeg troede faktisk at hun først skulle møde i dag mandag den 6. januar. Opdagede det dog i tide, så hun kom afsted om torsdagen :-)
    Men dejligt alligevel at have de to dage fri :-)
    Glæder mig til at følge dig i 2014 :-)
    Kram Jeanette

    SvarSlet