mandag den 6. januar 2014

Første arbejdsdag efter juleferien




Hverdagen har indfundet sig her i La Casa, 
og jeg er netop kommet hjem efter første arbejdsdag :-)





Da uret ringede T I D L I G T i morges,
var det ikke ligefrem lysten, der drev mig ud af sengen :-)

Nu har jeg jo igennem 2 uger været vant til at stå op - ikke sent - men godt nok ikke kl. 5.30!!!
Henrik og jeg har den aftale, at én af os afleverer Sofie i skolen,
og den anden henter hende i SFO'en.
På den måde behøver hun ikke at være i SFO'en i lang tid,
og det er dejligt for os alle.

Men da jeg først kom i omdrejninger og kom ind på arbejdet igen,
var det alligevel også såååå dejligt at se mine kolleger igen.
At grine og snakke og arbejde sig igennem bunkerne :-)
Havde jo savnet DEM :-)

Ved goooodt at jeg har vist jer billeder af mine kobberting 1000 gange før :-)
men synes at de er så fine, så her kommer lige et par billeder til.
Blot har jeg tilføjet min søde, søde lysestage, hvor jeg har sat et sort lys i.
Har to af dem, og synes de er så fine.

Håber også at I har haft en fantastisk start på ugen 
det har jeg!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar