fredag den 13. december 2013

Weekend here we come :-)



og hvor har jeg glææææædet mig!



Planen for weekenden var nemlig lørdag til fødselsdag hos min mor 
og søndag store julebagedag med Sofie, min veninde og hendes datter.
SUPER hyggeligt, begge ting. 
Men ak, og ve, min mor ringede i formiddags for at fortælle, at hun sørme har fået en slem influenza, 
så fødselsdagen må NATURLIGVIS udsættes. Det er klart!
Stakkels mor, håber du bliver hurtig rask igen :-(

Nu må jeg videre med dagens (sen eftermiddag) gøremål. 
Uffff, hvor bliver det TIDLIGT mørkt!!!

Men nåede lige at tage et billede af min fine grangren, 
som står og pynter på den sorte kommode i stuen.



og af mit lille juletræ, der har fået lidt mere pynt på siden sidst.


Måtte også lige tage et nærbillede af topstjernen i glimmer, som er SÅÅÅÅ fin.


Vi ses :-)

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg. Mannfolka er visst enige men det er jammen vi jenter også. ;) Good weekend til dere! :)

    SvarSlet
  2. Hei kjære Jeanette og takk for din søte og fine hilsen hos meg! :) Riktig så hyggelig! Så lekker blogg og vakkert hjem du har, og så er det så deilig med slik juleglede!! :) Det er en fin tid nå med masse hygge og ting å glede seg til :)

    Jeg har skrevet litt om murveggen vår under din kommentar i mitt innlegg, ta en titt der for litt mer info.

    Ønsker deg en riktig riktig deilig førjulshelg, ha det fint! :) Klem Gry

    SvarSlet