torsdag den 26. december 2013

Jeg bliver altid så glad


for alle mine julegaver - og det gjorde jeg SELVFØLGELIG også i år :-)


Fin strikket pude i sølv- og grå/sort stribet lurex fra Magasin's eget mærke.
Den er så fin og passer rigtig godt ind i farveskalaen i sofaen.




Lækre, bløde baggy jersey bukser i hvid-/grå- og sort melerede farver
og en blød grå top, der matcher.


Den fineste, fineste pung i sort skind fra Sofie, som hun SELV har lavet.
ELSKER den :-)


Er den ikke fin, denne lysestage til fyrfadslys.
Har den også i en større udgave.


Neglelak i sølv, guld og glimmer.



Mig i fiiin stil - tralaaaaaaaaa -
med nyt super lækkert tøj.


Super lækre shinny bukser og skjorte, som jeg er fuldstændig vild med.


Elsker det bløde, lidt krøllet stof på den grå skjorte og detaljen med glimmerlommen.
Liiiige mig :-)

Fik også Tine K duftlys, parfume og lækker bodyshampoo og bodycreme fra Biotherm.

Jamen, var det ikke bare nogle super fine gaver?

Jeg er SÅ fornøjet :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar