onsdag den 11. december 2013

DIY - Make your own Christmas Snowflake and a Christmas Heart



 Gør juletræet mere personligt og lav dit eget fine julepynt.
Det er både nemt og hyggeligt :-)



Se hvordan på denne video fra Youtube.



For nogle år siden lavede jeg en masse af disse hjerter, 
da jeg manglede noget, som kunne fylde lidt på et STORT julebord.

Ideen havde jeg fra Sofie's børnehaveklasse, hvor forældre og børn mødtes om morgenen,
og sammen lavede julepynt, der skulle bruges i børnenes klasseværelse. 

Det er super nemt, og kræver blot papir, som du folder på midten, hvorefter du klipper et hjerte ud langs hele kanten af folden.
Dernæst klipses de to sider sammen, mens du lidt efter lidt fylder hjertet ud med en masse sammenkrøllet avispapir som fyld.

Jeg valgte at printe en masse julenodepapir ud, som jeg havde fundet på nettet,
og afslutte med en glimmerstjerne som ekstra pynt.

Nemt og ligetil :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar