mandag den 23. december 2013

Dagen før dagen og min egen nye DIY kagedåse


Kan I huske at jeg skrev i et tidligere indlæg,
 at jeg ikke ville tage billeder til bloggen af de røde kagedåser med nisser, som jeg havde?

Selve kagedåserne var jo mægtig fine, det var blot farven, 
der ikke var såååå god, og hvad gør en klog så?
Enten smider man kagedåserne ud, eller også sååååååååååå

MALER MAN DEM DA BARE I EN FARVE MAN KAN LIDE :-)

Og det var lige nøjagtig, hvad jeg gjorde.
Nu står de lige så fine med mat sort maling, og ligefrem pynter.
Voilá - jeg er glad!



 



 Her et par stemningsbilleder fra i går, 
hvor vi efter en hektisk - men hyggelig dag - 
kunne sætte os ned og se min ynglingsjulefilm 'A Christmas Romance' med Olivia Newton-John.







Åhhh, hvor jeg dog bare elsker julen, og nu er det dagen før dagen

jeg glæææææder mig

og er ved at finde ud af, hvordan julebordet skal se ud i år.
De sidste par år har det været hvidt og sølv - surpriiiiise :-) - men måske vælger jeg i år en lidt mørkere farveskala.
Noget med mørkegrå og guld.

Vi får se :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar