søndag den 17. november 2013

Vil lige vise ...


mit nye hår, tralaaaaaaaa.

Jeg er så heldig at have en super sød veninde, som kommer hjem til mig og ordner mit hår. 
Marlensen (hedder altså Marlene, men herhjemme kalder vi hende Malensen) kom kl. 8.30 og gik i gang med det samme, og vi snakkede, og snakkede og snakkede og snakkede :-)

Senere fik vi kaffe og mumsede kage til - altid så hyggeligt :-)

Desværre skulle jeg afsted næsten lige efter Marlensen var gået, så jeg fik først taget nogle billeder, da jeg kom hjem, og da var det jo blevet mørkt!!!

Jeg ved ikke, hvordan I derude klarer at tage billeder i elektrisk lys, men for mig går det altså ikke vældig godt. De er både slørede og der kommer sådan nogle underlige prikker på billederne.

Nå, intet er så galt at det ikke er godt for noget, for så ses RYNKERNE da ikke lige så tydeligt :-) 


 

 
 

Denne weekend gik jo vældig, vældig stærkt!!!
Om jeg FORSTÅR, hvor timerne bliver af.
Tiden drøner bare afsted, og inden man får set sig om, er der gået to dage, bare sådan puuuff!!!

Mærkeligt fænomen, synes jeg :-)

Há en dejlig søndag aften. 
Selv skal La Familia se 'Broen' - glæææder mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar