tirsdag den 19. november 2013

Hvem er lige kommet hjem fra Broste lagersalg ... ?



det er JEEEEEEG :-)

Lige efter arbejde kørte jeg til Hvidovre til Broste lagersalg, og ihhhhh, hvor jeg hyggede :-)
Masser af dejlige ting, så det var virkelig SVÆRT at skulle vælge.

og det foregår BÅDE I DAG OG I MORGEN (hermed et lille tip til jer)
og med besparelser på mellem 50-75%



Den fine svamp er i sølv, selvom om det ser ud som om den er i guld på billedet :-) og kostede kun kr. 49,-.



Flotte rustikke, sorte lys til bare kr. 10,- stykket!!!


Stort bøffelhorn - som jeg har ønsket mig så læææænge - til kun 99,-!!!!
 

Super flot rustikt træfad til kr. 79,-.


En sød lille stage i kobber til 12 små juletræslys - så fiiiin - og kostede bare kr. 29,-


Stort hjerte i birkebark til kr. 99,-. 


Gipsfjer i guld og hvid, som jeg skal bruge til dekorationerne til jul, som som kun kostede kr. 20,- pr. pakke.


 En æske med de sødeste glimmer agern til kr. 25,-.












Er det ikke bare fiiiine sager?

Og alt det for kr. 440,-!!!! Det er da bare et fund, tænker jeg :-)

JEG ER SÅ GLAAAAAAAAAAD:-)

Nu er det afsted igen, da vi skal ned og stemme og bagefter hente Sofie hos en veninde.

Há det fantastisk.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar