onsdag den 16. oktober 2013

DIY lampeskærm og to diamanter mere



Jeg var blevet lidt træt af den noget gullige-hvide farve, som mine lampeskærme i stuen efterhånden havde fået, og da jeg godt kan lide selve formen på lampeskærmen, tænkte jeg at lidt maling kunne shine dem lidt op, OG DET GJORDE DET










Tralaaaaaaaaaaaaa, så fine de blev, både de små bordlamper og gulvlampen - jeg er glad :-)

Opslagstavlen i messing hænger blot på prøve på væggen, kan ikke rigtig finde ud af, hvor jeg præcist vil have den, så den hænger lidt rundt omkring med elefanttyggegummi, indtil den HELT RIGTIGE PLADS FINDES.


To diamanter mere blev det også til.
Jeg ELSKER dem :-) 

Er ved at lave den dejligste efterårs simregryde til i aften, hvor et par DEJLIGE venner kommer på besøg. 
Jeg GLÆDER mig.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud! Hvor kommer billede med sommerfuglene fra? Hilsen Laura

    SvarSlet
  2. Tusinde tak, Laura :-) Billedet fra sommerfuglene har jeg blot fundet på nettet, printet ud og sat dem i ramme :-) Super let og super enkelt.
    Du kan se dem her på dette link:
    http://etc.usf.edu/clipart/galleries/5-lepidoptera-moths-and-butterflies

    Kram
    Jeanette

    SvarSlet