fredag den 18. oktober 2013

Det mest fantastiske hjem i verden

hvor alt går op i en højere enhed, både ude og inde. Alt er gennemført, og der er en rød tråd gennem alle rum.
Dette er et helt, helt unikt hjem. Et hjem, som er fyldt med personlighed og stil, med DIY-projekter, som er så inspirerende, og som oven i købet er beskrevet, så man selv kan gøre hende og manden kunsten efter. Jubiii for det :-)
Et hjem, som jeg kun kan drømme om, men som er virkelighed for Åsa Myrberg fra bloggen @mycasa og hendes familie, som har været så sød at give mig lov til at låne hendes billeder.
TUSINDE TAK FOR DET, ÅSA :-)

Sæt dig godt tilbage, nyd alle billederne, læg mærke til alle detaljerne og bare sug til dig

I promise you, you´re in for a treat

Køkkenalrum
som er det mest fantastiske køkken jeg nogensiden har set, inkl. mit guldkøkken, som jeg har skrevet om i et tidligere indlæg :-)
Det er så smukt og gennemført lækkert, meget personligt, hyggeligt og helt unikt, og jeg ELSKER det.











 


Balkon, have, udsigt til vandet
Boede jeg her ville jeg ALDRIG komme uden for matriklen. Jeg ville BLIVE her ved det smukke, smukke hus, og i den smukke, smukke have med smukke, smukke balkoner, og bare nyde at være til.


 









Badeværelse


Billedet ovenfor er Åsa og hendes mands badeværelse, og nedenfor ses datterens badeværelse.
Begge så smukke og personlige.


Soveværelse

De første to billeder er soveværelset, som det er stylet om sommeren, hvor sengen står på skrå, således at døren til balkonen er fri, og lyset kan strømme ind.

Er det ikke smukt?




Sådan ser soveværelset ud om vinteren. Sengen er nu placeret foran døren til balkonen, hvilket OGSÅ ser helt fantastisk smukt ud.


Datterens værelse

Det mest fantastisk flotte værelse jeg nogensinde har set. Er absolut vild med det, og passer så flot til en ung kvinde.

Stue
Som i de øvrige rum i dette smukke hjem, er stuen også noget helt for sig selv.

Fyldt med det smukkeste interiør, billeder, bøger, rammer, grønne planter og smukke blomster, alt sammen så personligt, og så hyggeligt, at man får en overvældende lyst til bare at sætte sig helt stille med en kop kaffe i hånden og så kigge rundt og suge ALLE DETALJERNE til sig.
At stuen så også har de mest fantastiske vinduer, hvor lyset strømmer ind, gør bare hele oplevelsen så meget bedre. 
Det er ganske enkelt en fantastisk og unik stue.

















Sagde jeg det ikke?? - Det ER et helt fantastisk hjem, som i øvrigt også huser to søde, søde hunde Søren og Eskil :-)
 

Se meget mere på Åsa's super flotte blog @mycasa, og há en fantastisk fredag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar