torsdag den 26. september 2013

Mine inspirationskilder


Der findes så mange helt, helt fantastisk inspirerende blogs, og de har været min store inspirationskilde i flere år. 

Nogle af de første - og dermed også dem som jeg har fulgt længst - er 


Villa Von Krogh



HOFP



Helt Enkelt



Elisabeth Heier



Gizmolinas




Honeypieliving



som alle har det til fælles at de er super, super dygtige, kreative, kloge og ikke mindst fuldstændig inspirerende at se, læse og følge.

Dygtige, dygtige kvinder på hver deres måde, og det skinner igennem at de er meget passioneret om deres blog.

Siden er der kommet mange flere til, hvilket jo tydeligt fremgår af min Visitliste :-) 
bl.a.

Glassveranda

Fabelaktig

A Merry Mishap

Simplicity

Hallingstad

Life in the UAE

og senest - nemlig i dag :-) - er bloggen At my Casa kommet til.

Det var en helt ny verden, der åbnede sig for mig, da jeg opdagede disse vidunderlige blogs, som virker så inspirerende på mig.

Alle har de sat tanker, ideer, egne DIY-projekter m.m. i gang hos mig, og jeg er stolt over, at verden er befolket med så mange kreative, dygtige og inspirerende kvinder, der med smukke billeder og godt humør, gør verden til et lidt mere spændende sted at leve i - i alt fald for mig!! :-)

Bliv inspireret - tryk på alle links'

MEN PAS PÅ, det er vanedannende :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar