tirsdag den 6. august 2013

Når man tror at man har alverdens tid

Jeg elsker at have god tid om morgenen, og i går aftes satte jeg endda uret ½ time før end jeg plejer. Gik i seng med en god følelse af at have MASSER AF TID, når vækkeuret ville ringe næste morgen.

Det viste sig dog IKKE at være nogen god ide, for pludselig var jeg ALT FOR SENT PÅ DEN, og måtte køre afsted med vådt hår. 

Vækkeuret ringede godt nok og op med det samme kom jeg da også, men endte med at tulle rundt, for jeg havde jo GOD TID, mente jeg :-)

Det har jeg aldrig, aldrig gjort før, altså kørt på arbejde med vådt hår, og det var heller ikke en rar fornemmelse, synes jeg. 

Da jeg nåede ind på arbejdet var det bare direkte op og få noget skum i håret, altsååååå, hvor dum kan man lige være. 


Her morgenens jeg med vådt hår :-) - ser heller ikke heeeelt tilfreds ud. 


På med shorts og en top, da jeg kom hjem, og ud og nyde det gode vejr med Sofie, som jeg lige havde hentet hos veninden Madita, hvor hun havde sovet i nat.  


Há en forrygende dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar