søndag den 25. august 2013

Enkla Ting - en FANTASTISK butik

Åhhhh, hvor VAR det bare en KÆMPE oplevelse, endelig at kunne

snuse rundt i Kajsa's butik 'Enkla Ting'

Da vi kørte hjemad fra Lund, havde jeg forinden proklameret for La Familia, at vi liiiige skulle ligge vejen forbi en butik, 
som jeg havde ønsket at besøge mange gange.

Oven i købet lå den lige - næsten da - på vejen hjem, så det kunne jo ikke være bedre :-) 

Jeg har fulgt Kajsa's blog gennem to år og har sukket dels over billederne på hendes blog og dels over hendes butik med varer, der lige er min smag - ALT SAMMEN :-) 

Kajsa bor lige uden for Vallåkra på en gård med mand og to børn, og det er også i tilknytning til boligen, at hun har hendes butik - og hvilken butik!!!! Suk, suk. 

Butikken er nøjagtig lige så fantastisk, som den ser ud på bloggen, og i den hyggelige, hyggelige café måtte Sofie da også lige smage en af de hjemmelavede kanelboller :-)

Her Kajsa, som selvom hun havde travlt for der var MANGE i butikken, gav sig god tid til at snakke med kunderne. 

Kajsa er nøjagtig lige så sød og venlig, som man forestiller sig, når man læser hendes blog. 
Allerede ved indgangen, som er flankeret af to fantastiske lamper, fornemmer man 

at her venter er ganske særlig oplevelse - og jeg blev IKKE skuffet :-)


Ikke flere ord fra mig, blot NYD BILLEDERNE, som taler for sig selv :-)














Her Kajsa og hendes mand's eget design - en super, super flot betonbænk og til højre et ur også i beton!!!!

Så fantastisk flot!

Det er IKKE sidste gang, jeg kommer her, og jeg GLÆDER MIG ALLEREDE TIL NÆSTE GANG :-)

Tusinde tak for en dejlig, vidunderlig oplevelse, Kajsa. 

Jeg ville ØNSKE JEG VAR DIG :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar