tirsdag den 30. juli 2013

Marlene og Christians drømmehjem

I dag har jeg været hjemme hos Marlene og Christian og fotografere deres helt fantastiske hjem, som er istandsat fra A til Z - så flot, så gennemført og med mange detaljer - se bare


Marlene og Christian


Allerede ved hoveddøren mødes du at denne lyse og flotte hall.




Selv hunden Liva bor som en dronning i denne fine hundeseng :-)


Jeg ELSKER, ELSKER, ELSKER dette store og lyse køkken. Er det ikke bare flot!!!!!






Detaljer, detaljer. Her kan du få kogt vand til te eller kaffe direkte fra vandhanen. DET er da smart, ikke?




Læg mærke til lysene under skabene. Det er SÅ FLOT!!










Læg mærke til de små sølvgnister i klinkerne i køkkenet - ME LIKE








Stue og køkkenallrum kun adskilt med en halvvæg. Så smart og giver samtidig MEGET lys.

 












Flot og stilrent gæstetoilet. Læg mærke til toilettet til højre.SMART!!!


En god leveregel for alle ægtefæller, ikke sandt :-) Så fint.





Døren til venstre fører ud til et stort og lækkert forældrebadeværelse.




Læg også mærke til at SAMTLIGE stikkontakter er skiftet. Så gennemført.




Marlene i gang med at ordne håndklæder. Jeg ELSKER det badeværelse. STORT, LYST OG SUPER FLOT!!




Læg mærke til højtaleren nederste til venstre i billedet på forældrebadeværelset.



Centralstøvsuger - SÅDAN ÉN VIL JEG OGSÅ HÁ


Så er turen kommet til deres store og flotte have med masser af forskellige hyggekroge og masser af træer.













Sødeste, sødeste Liva.














En god bog og en kop kaffe, så kunne jeg få mange timer til at gå her i denne skønne hængekøje mellem æbletræerne.




























De dejligste mennesker med let til latter.



Og her slutter vi af med et billede af Marlene og Christian's søde datter Victoria, som går i Sofies klasse - og deres søde - OG MEGET STILLE - hund Liva. 

Tusinde tak, Marlene og Christian, fordi jeg måtte fotografere jeres smukke hjem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar