onsdag den 19. juni 2013

Inspiration til hjemmet




Via Pinterest/Vosgesparis

Smukke, inspirerende billeder på en onsdag med keeeeedeligt regnvejr. SÅDAN vil jeg også kunne tage billeder, men tror at det kræver MEGET øvelse, så der er ikke andet for end at jeg bare må klø på :-)
Læg mærke til lampen fra House Doctor. Den vil jeg haaaaaaaaaaaaa' :-) 

Det ville faktisk være rigtig smart, hvis man havde flere hjem. På den måde kunne man prøve alle mulige forskellige stilarter af. Her hos mig er stilen ikke videre stringent :-) Det er ét sammensurium af hvad jeg lige falder for, og det skifter i perioder ofte - til stor fortrydelse for min bedre halvdel. Han har ikke heeeelt samme behov for at skifte ud - eller som jeg siger - at forny hjemmet :-) Hvis jeg kun skulle nævne én ting, som virkelig irriterer ham grænseløst - så må det være min fetish for puder. Jeg E L S K E R puder og har mange!!!! - men de er KUN TIL PYNT, mind you. Ikke noget med at sidde op ad dem, og krølle dem til!!!, og så skifter jeg lidt ud, for nu kan jeg ikke længere have ALLE MINE PUDER i sofaen på én gang, så kan vi jo slet ikke sidde der :-) Dog har vores lille gravhund Line ikke helt forstået konceptet, og bruger bare puderne som det passer hende, med krøl og hår til følge!!!! Hmmmmrfffff.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar