mandag den 5. marts 2012

Et fjernsyn er jo ikke bare et fjernsyn, vel?







I min stue har vi dette fjernsyn. Det er et B&O og vi har haft det i mange år. Jeg er rigtig, rigtig glad for fjernsynet. Tekst-tv er hurtigt, det passer i hjørnet og det er rigtig flot, synes jeg, også selvom det er gammelt! (Men de ledninger skal der da gøres noget ved, kan jeg se!!)
På et tidspunkt skal det jo skiftes ud, og her er det så at jeg bliver vældig i tvivl. 




Skal det være et B&U, så fjernbetjeningen stadig passer til både musikanlæg og lys


eller skal det være det her fra Samsung?
Jeg synes begge modeller er rigtig flotte. 
Ydermere kan jeg anvende fjernsynet fra Samsung som pc-skærm - vældig smart, synes jeg, 
og så er det bare SÅ MEGET BILLIGERE!!!!

For øvrigt passser INGEN AF MODELLERNE til samme plads, som fjernsynet står nu, så det skal altså placeres på en helt anden væg. (Gad vide om vi så kan læse teksten???? - én ER jo ikke længere nogen vårhare, såååååå).

Godt at det gamle fjernsyn stadig virker, så beslutningen ikke skal tages her og nu :-)

Kram fra

Jeanette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar